مهمترین مراقبت ها بعد از ماموپلاستی چیست؟

مهمترین مراقبت ها بعد از ماموپلاستی چیست

آیا می دانید که میتوان با روش های جراحی مختلفی اقدام به کوچک کردن سینه ها نمود؟ افرادی که جراحی ماموپلاستی انجام می دهند، برای کسب نتیجه مطلوب باید چه اقداماتی انجام دهند؟ جراحی کوچک کردن سینه تا چه میزان می تواند به تناسب اندام کمک کند؟ آیا این روش درمان مناسب است و از عوارض خطرناکی برخوردار نیست؟ با ما همراه باشید.

انواع روش های کوچک کردن سینه کدامند؟

جراحی زیبایی سینه که به دو روش بزرگ کردن و کوچک کردن انجام می شود، قادر است به تناسب اندام خانم ها بسیار کمک کند. این روش درمانی از مزایای بسیاری برخوردار است. اما برای آنکه بتوانید بهترین نتیجه از از جراحی ماموپلاستی به دست آورید، لازم است ابتدا با انواع روش های کوچک کردن و بزرگ کردن سینه آشنا شوید.

امروزه خانم های زیاد تمایل به انجام این روش جراحی دارند، تا به نتیجه ای که می خواهند دست یابند. اما مسلما هر روش درمانی نمیتواند برای تمام خانمها یکسان نتیجه بخش باشد. پس پیش از انجام جراحی سینه، بهتر است به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا بهترین روش را برای شما انتخاب کند. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص وجراح زیبایی، با بررسی شرایط بیمار یکی از روش های درمانی مناسب را انتخاب می کند.

از میان روش های جراحی سینه، باید به ماموپلاستی کاهشی یا کاهنده و افزایشی یا افزاینده اشاره کنیم. که هر کدام از این روش ها برای بیماران خاصی با شرایط ویژه مناسب خواهد بود.

چه کسانی کاندید مناسبی برای جراحی ماموپلاستی به شمار می روند؟

بسته به این که بیماری قصد داشته باشد جراحی مامو افزایشی انجام دهد یا کاهشی، باید شرایط ویژه ای داشته باشد. خانم هایی که از سینه های بزرگی برخوردار هستند، معمولا به سراغ جراحی کاهشی می روند. تا با این روش درمانی بخشی از بافت سینه خود را برداشته و سایز سینه های خود را کوچک کنند. در حالی که برخی دیگر تمایل دارند اقدام به بزرگ کردن سینه های خود نمایند.

برای این دسته از افراد، جراحی ماموپلاستی افزایشی بهترین انتخاب خواهد بود. زیرا می توانند با این روش به سینه های بزرگ و زیبایی دست یافته، و به تناسب اندام بیشتری برسند. اما به طور کلی خانم هایی که بعد از رژیم غذایی یا جراحی لاغری درگیر کاهش میزان حجم سینه ها شده اند، بهترین کاندید برای جراحی سینه افزایشی هستند.

از سوی دیگر افرادی که با مشکل درد شانه، درد گردن و عدم اعتماد به نفس به دلیل داشتن سینه های بزرگ مواجه هستند، می توانند اقدام به جراحی ماموپلاستی کاهشی نمایند.

مهمترین مراقبت های بعد از جراحی کوچک کردن سینه چیست؟

بدون شک مراقبت هایی که بیمار باید پیش از جراحی و بعد از جراحی سینه در نظر بگیرد، می تواند در کسب نتیجه مطلوب پس از عمل بسیار تاثیر گذار باشد.البته این مراقبت ها تنها مختص به بعد از عمل نیست و لازم است قبل از جراحی نیز به آنها توجه شود. از جمله مهمترین مراقبت های بعد از عمل باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • عدم انجام فعالیت های سنگین ورزشی به مدت 6 هفته بعد از عمل ماموپلاستی
  • استفاده از مسکن برای برطرف کردن درد و تورم بعد از جراحی به مدت سه روز
  • استفاده از مواد خوراکی مناسب و ویتامین دار بعد از جراحی سینه برای تسریع روند بهبود زخم ها
  • بالا گرفتن سر از بدن در زمان استراحت، برای کاهش درد و تورم و کسب نتیجه مطلوب بعد از عمل
  • مراجعه به پزشک بعد از ماموپلاستی، در دوره های مشخص برای بررسی محل زخم و بخیه های خود
  • عدم استفاده از دخانیات و نوشیدنی های الکلی بعد از جراحی سینه به مدت 2 هفته

چگونه می توان به نتیجه مطلوبی بعد از جراحی دست یافت؟

برای آنکه بتوانید به بهترین نتیجه بعد از جراحی سینه دست یابید، لازم است چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. اولین نکته انتخاب کلینیک معتبر با جراحان با تجربه و ماهر است. زیرا در صورتی که جراحی ماموپلاستی در محلی نامعتبر انجام شود، می تواند عوارض جبران ناپذیری برای بیمار به همراه داشته باشد. از سوی دیگر مسئله ای که در کسب نتیجه جراحی سینه تاثیر گذار است، مراقبت های قبل و بعد از عمل خواهد بود.

بیمارانی که تمام توصیه های پزشک خود را انجام جراحی کوچک کردن سینه در نظر می گیرند، نسبت به بیمارانی که این توصیه ها را در نظر نمی گیرند نتیجه بهتری از جراحی ماموپلاستی به دست می آورند. از طرف دیگر افرادی که در زمان انتخاب جراح به سراغ افراد با تجربه می روند، با کمترین عوارضی سینه های خود را کوچک یا بزرگ نموده و به زیبایی دست می یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مهم این پست . . .

بنر تبلیغی
Call Now Button